Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
Tinggal kenangan :)

Lagu ni aku tak tuju kpd sesiapa
just utk kwn aku , die dah pindah :(
ms nyanyi lagu nih utk die , aku nangis weyhhhhh!!

Pernah ada rasa cinta
antara kita kini tinggal kenangan
ingin ku lupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi..
kau seprti dirimu
oh bintang ku
Jauh kau pergi meninggalkn diriku
di sini aku merindukan dirimu
inginku cuba mencari pengganti mu
namun tak lagi
kau seperti dirimu oh kekasih
pernah ada rasa cinta
antara kita kini tinggal kenangan
inginku lupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kau seperti dirimu oh bintang ku
Jauh kau pergi meninggalkan diriku
di sini aku merindukan dirimu
inginku cuba mencari penggantimu
namun tak lagi kau seperti drimu
oh kekasih
jauh kau pergi meninggalkan diriku
di sini aku merindukan dirimu
ingin ku cuba mencari pengganti mu
namun tak lagi kau seperti
oh bintang ku
tak seperti dirimu oh kekasih....

Older Post | Newer Post