Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
Cuti nk habis :(

Memandgkn cuti nk habis dahh
terpaksalah aku siap kn homework aku
klu tak siap jgk , susah la aku nk nanti

Hari tuh aku tak pegi teluk senangin .
sbb aku demam, mak kata klu dok kat udara pantai lagi pns
lagi terok la aku demam aku dmm sekejap jehh mlm tuh dmm
pagi tu tak demam, tapi mak tetap tanak pegi jgk!
takut demam tuh dtg blk.

Lps cuti nih, aku ada kem
tak sabar nak pegi.

cuti nih ade pesta bukukat PWTC
kakintan tolong belikan buku VERSUS-HLOVATE
tapee duitnya i ganti kn nanti
jgn risau yee :))

Esok dah nak balik ,
rasa gembira, sedih, pon ada
rasa best sbb jumpa kwn :))
sedih sbb cuti dah habis
-------------------------------------------------------------------------------

tak dpt pegi teluk senangin pon dpt pegi kebun abah
best ouhh, lama tak pegi dah besar rupanya sawit abah nii :DD
sambil tu dpt amik gamba,tapi mls nk mskkn sbb mls lah !
hahahahaa, nantilah klu rajin aku mskkn
tapi takkn kott

Older Post | Newer Post