Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
HariSensetifku.

Belah petang, sblm buka puasa.
aku rasa tension sgtttttt!!
aku nangis, baring. baru aku igt, aku tak solat asar lagi.
lps solat asar, aku nangis lagi.
hari nih aku blk lmbt ke asrama. saya nak, mak nak abah pon nak.
saya balik lps buka puasa.
smbg blk. aku nangis sorg2 dlm bilik. tade sape tauu. :"((((((((
tatau napeeee. tension btulll.
past kuar bilik. nmpk mak. cadang ms nangis mmg nk peluk mak,
mmg tepat pd waktulah mak ade kat situ.
pastu mak tanye, dah siap brg kee.dahhh. nape luka tuhh. nyamuk gigit.nape mata merah?
senyapp jeee. pastu teros peluk mak. mak tanye nape? mak ajak sembg kat lua. tade sape.
pastu kat lua, saya nangis lagiii mak ckp luahkn ajelahh. tatauuu, hari terlalu sensetif lahh.
ahh, mmglah.pastu sy nangis lag. mak ckp nape? saya geleng jee , tatauu.nk kua asrama ke?
angguk. klu mak ade hal, sape nk hantar nira? senyap ajeee.
mak ckp lps nira blk, mak bincang ngan abah psl nii. tekejot! happy adee, sedih pon ade gak.
pastu piki balik, pii psl ms hadapan. klu kat rmh, takleh blaja, sbb byk dugaan, tapi taklah tension mcm kat asrama. pastu saya cakap. tanak kuar lahh.bila nak blk asrama rasa sedihhhhh gillaaaaaaa. pastu bila ade kat asrama happy plak jumpe kawan. pastu lps dah luahkan kat mak. rasa legaaaaaa gilaaaaa!
Thank you emakk! luv you 4 evaa!!

Older Post | Newer Post