Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
Jalan-JALAN.

Berpuasa bukannya penghalang untuk kita senam. Jadi, kiteorg tlh merancang utk jenJln (:
Mulanyaa, kiteorg cadang nak buat projek iaitu projek multimedia.
yelahhh, msk pertandingan lah katakann :)
so, kiteorg rancang nak jumpa die rmh Soleha. kat Tmn Pelangi.
JAdi, ika,tika,zupa janji jumpa kat sk saa. memandangkan situlah tmpt plg strategik utk ke rmh Soleha lagipun situ dkt ngan rmh aku ngan yana. jadai yana ngan aku naik basikal utk ke sklh tuu.
smpi je kat situ. kiteorg dah nmpk ika ngan tika. ;) sembg2. punyelah lama tggu kehadiran zupa.
ish2 letih kott! sementara tggu zupa aku ngan yana nk kenangkan nostalgia kat sksaa. jadi jln lahh ke tandas. hahaha. sbb saje jee. dgr cite dah cantik. ala.. lagipun byk perubahan sklh tuu.jeles gila kot. ms kiteorg kat situ tadelah secantik tuhh, sekaraanggg...
 Jalan-JAlan_jalan. nmpk Sir Bad, adoiii. nasib baik die tgh membelakangkan kiteorg, jadi apelagi aku ngan yana pecut jgklahh. jadi, tak jadi kiteorg nk meng"explore" sklh tuu. tgggggguuu ajelahhh zupa nihh.
lamenyeee kak oii.  tggu punyelah tggu. baru aku ngan tika nk jenjln ade dah dpn mata minah nii.

Jadii, kiteorg pon teruskan perjalanan, sambil tuhh aku snap lah gamba. tapi tak byk. sikit jeee. :(


Masa nih muka tgh ceria lagiii. :DD

Kami meneruskan perjlnn smpilah rmh Soleha. jauhlah jgkk. penat eden! 
Dan projeknye tak siap2 gak. 1: internet tibe2 tadee. 2: pendrive lupe nk bwk!
jadiiii. tak jadilah kiteorgbuat. tapii sblm tuhh kiteorg ade amik gamba dlm bilik soleh.
Start la.. jenjlnnyeee. mula2 aku yana, azah naik moto azah. mmg langgar undg2 btul, ntahlah naik moto 3 org , tak pki helmet plak tuhhh. klu kene tangkap ngan polis. mammpiuhh . tobat tanak dah naik moto ngan kenkwn.
ahakss! punyelah pusin-pusing-pusing-pusing.sampaiiiiiiiiiiiiiii sume org letihh. rs mcm nk pengsan. 
then, baliklah balik rmh soleh. ms nk kuar rmh soleh ckp"jgnlahh balik weyhh!, aku rs sedih sgttt"
tapi ms tuhh kiteorg mmmg nk balik. dah byg dahh katil yg dicintai, dgn psgh aircondnyee!
wa!! sejuknyeeee. tido sambil menunggguuu maghrib.

pastu ms nk blk tuhhh. aku pecut ngan basikal abah. <3 
blk rmh. mintak far tolong start enjin skuter. nk amik kengkwn yg penat.
dah dpt skuterr apelagii pecut daa!!!!
pastu bwk kenkwn. pegi skolah . pastu anta yana blk ke rmh die.
first time kottt naik skuter ntahlah langgar undg2. tade lesen tak pki helmet!
teroknyeeeeee!! lain kali azam! ikut peraturan demi keselamatan diri.
SAYANGILAH NYAWA KITAAA!

Older Post | Newer Post