Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
Eh, awakk. Awak laa.. tekan entry niii. Yee, tekan!

Saya saja je suruh awak masuk. lawat entry saya yang tak berapa nii. Sebab sukalaahh..

Tahukan anda, sebernanya silent reader lah yang kebanyakan nya baca sampai habis entry blogger, so kat sini saya nak ucapkan terima kasih kerana sudi baca sampai.Dan silent reader ni dia tak comment pun. tak pelah kalau tak rajin comment pun just tinggalkan link or pape pesanan kat jeriTerlolongg. Mungkin saya boleh perbaiki blog saya. mana tauuu.. 

Em, Malam ni ada perlawanan bola lagi. Hopefully Malaysia dapat buat yang terbaik. Yela, buatnya pun kat Stadium Bukit Jalil. Confirm lah orang ramai sebab nak bagi sokongan kat pasukan Msia nii. Saya rasa mesti ramai datang sebab tanda trima ksih kat psukan harimau muda sebab berjaya mengharumkan nama negara sekali gus menutup mulut penyokong indonesia. ohh yee, lupa plak saya. ade penyokong indonesia meninggal dunia masa perlawanan ritu. Al-Fatihah#

Sebernanya saya tak tau nak tulis ape. Just nak post entry saja. 
Klahh. bai. nanti kalau ade perkembangan pasal apa-apa ke. nanti saya tulis lagi lahhh. InsyaAllah :)
Semoga kita bertemu kembali..

LOVE = A form of a AMNESIA when a girl forgets there are 1.2 billion other guys in the world

Older Post | Newer Post