Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
Semangat 1Malaysia

Assalamualaikum.. hari ni kan saya kata nak pegi keel kan? hikkss, tak jadi lah saya terasa malas nak pergi keel klu pergi indon tgk bola mlm ni takpa lah jugak, takpaa harap-harap dieorg dpt buet yg terbaik!
go go cayang harimau muda. buekss,

okayy, saya hari ni sgt bersemangat, mandi pun awal. nak tau tak nape sya semangat rini?
sbb saya nak ajak rakan saya, or sifu lah . Yes, darling saya menanti awak. :)) kenapa rakan sya nak dtg rumah ? sebab die dgn rela hati nak ajar saya berblogging. yee, blog die mmg cantik. blog saya mmg dah cantik tapi die yg tolong buetkan. jadi rini die nak ajarkann. best tgk blog dieorg, really admire it <3

So, Nim thank you so much, i really apreciate ! i lap u so much darling :)
And, kalau saya menang ape2 contest saya share ngan awak yee. tanpa mu, blog saya yg lama dah penuh ngan lipas kott. eeiiiwww!

Okeoke. Gotto go , Folks. nanti kalau blog saya dah berwajah baru. saya roger awak semua tauuu!

Older Post | Newer Post