Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
Spm ?

Hee, first sekali den nak cakap sikit. Good Luck untuk pelajar SPM, Yeahhh, buat betul-betul!

Okayyy, cuti sekolah dah bermula bermakna result PMR pun semakin hampir, byk tanda tanya bila result nak keluar kata 25 lahh, pastu ade yang kata 24 , 22. banyak lagi laa.. apa-apa pun kalau nak yang sebenar kita tunggu je berita bagitau. sebelum tuh saya kena pegi ujian MRSM. em, doakan saya masuk MRSM. yelahh, saya ni takdalah pandai mana. doakan saya berjaya msk MRSM! ujian tuh 29.11.11 niii, nak hampir dah. tapi tak baca buku langsung, tak apa. nanti saya baca yee.


So, saya harap cuti ni saya dapat buat perkara yang berfaedah dan tidak membuang masa hanya melayan internet dan saya harap saya dapt meningkatkan amlan ibadat.
SELAMAT BERCUTI.


Older Post | Newer Post