Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
Thanks to *she :*

Assalamualaikum and Salam 1Malaysia.
At this moment, in this hour I want to hug somebody and say thanks a lot to her!
I really appreciate it. Yess, go follow her amazing blog

She is the one who edit whole my ugly-duckling blog, and now you can see my new blog!
Without her, and without Him permision maybe i'm still use my ugly blog and maybe I will never post any new entry anymore! hehe,

Pffttt.. letih no speaking , entah-entah terabur je english saya kat atas tuh. perghh! letih. Haishh macam mana nak duduk kat luar negara ni. dah umur 15 pun tatau nak speaking. takpalah PRACTICE MAKE PERFECT!

Okay asyik ngadap lappy je sepanjang hari ni. yelaa, nak siapkan blog kawan die . woot woot saya dah pandai edit blog! alaa... ni pun sebab bantuan rakak murni saya! thnx dude! oh yee.. naiklah power cermin mata saya. Yess! tahun depan saya dapat beli spec baruuu. sukanya bila die ceria! saya sangat ceria. dan terima kasih di atas bantuan kerajaan yang memberi RM100 kerana dengan duit itu saya boleh beli spec baru, yang lain disponser sepenuhnya oleh mak tercintaa saya. # thanks mom! ilapsomuch.

Okayy, sampai di sini sahaja celoteh saya pada hari ini. Moga saya dapt sambnug celoteh saya pada kemudian hari dan terima kasih kerana sudi lawat blog dan baca plak cerita yang tak berapa nak best.
So longggg, Folks!


I dont know him but he seeems cute with that face! 

Older Post | Newer Post