Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
ujian ujian.

Sebernanya saya malas sangat nak pergi ujian UKKM. 
sebelum tu sya kena study duluu.. adoii, takpe nanti saya amik soalan dari zulfa, hanim dan sbg.

okayyy. sekarang ni sya sedang download cerita korea baru, baru kott.
cerita "scent Of Woman" tatau lah best ke tak, tapi nampak mcm best sebab hubby saya berlakon iaitu lee dong wook.  heroin Kim Su Ah, ala.. yang berlakon cerita my lovely samson tuh. yee! berlakon dgn hyun bin tuh.
tapi sekarang ni dia dah makin cantik, vogue, kurus dan macam2 lagii, yela plastic surgery lah katakann... perlakon korean sinonim dgn plastic surgery. tatau nape, mungkin dieorg suka buat benda tuhh. memang suka pon.. enm, saya malas nak post gamba pasal cite tu. korang tengok sendri lah je yeee.. 
okay , moga korang akan tgk cerita korea tuh. saya kompem mesti best!



 Yeke saya cemtu? perasan je. tadee just nak kongsi gambar ngan korang.

Older Post | Newer Post