Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.



Assalamualaikum


Nampak tak header huduh tuuu..?
takkan tak nampak kott. Saya baru je buat. tak guna photoshop, tak pro macam korang. Hanya guna paint.net dan photoscape.


Siapa-siapa tak suka tengok header tu, tolong bagitau tau! hehe, saya pon tak suka tengok header huduh tuuu..
Siapa-siapa merelakan hati nak buat header percuma untuk saya lagi bagus! murah rezeki anda cemtu.. kann?


Em, nak cakap ape lagi? saya malas nak masuk contest or giveaway. Sebab malas nak ikot syarat-syarat. Kalau boleh nak je hadiah semua tuhh... Haha, kantoii. 


Saya rajin sebernanya tapi kena ikot mood. ingat tak ritu sepanjang entry, saya masuk contest dan giveaway.. jadi. Waktu tu memang over excited sikit.


Okay. nak tidoo.... Salam.

Older Post | Newer Post