Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
Confirm ke?



Assalamualaikum.. 
Saya baru balik dari kampung.. em, memang terasa lama walaupun hanya duk 2 hari 1 malam.. hihi, 
kay..


Ritu kan ada gerhana bulan kan? den tak dapat tengok lahh.. adooo.. disebabkan cuaca agak teruk iaitu hujan lebat... bila hujan dah takde, langit masih gelap. Den dua kali jenguk langit, tapi tak nampak jugak bulan merangkap kembar saya. Ahakss.


Wokey.  orang kata result PMR keluar 22 haribulan ni? Aishh.. aku ni tak habis-habis dengan result PMR kan? korang pon mesti dah bosan, bukak blog aku je pasal PMR. takpee, lepas ni tak payah bukak blog aku lagi ekk? haha, Joking joking. Mane tak cuak beb! adooo.. Besar nanti mesti kita cakap.. 
"Alahh.. setakat PMR, apelah nak takut" kann?
Pape punnn. saya tetap takut xD


Untuk kau, It's too late to apologise. Kadang-kadang aku rasa bodoh tau! SANGAT bodoh. 
Stop it, bosan cakap pasal kau!




#Sorry hari ni/post kali ini sangat membosankan sebab letih tapi nak sangat post entry baru.

Older Post | Newer Post