Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
Ditipu Hidup-hidup.


Assalamualaikum,
Sekarang ni tak tahu kenapa mood nak tengok movie sangat lah membuak-buak.. sejak selesai tengok movie Nur Kasih semalam. So, sekarang ni aku nak tengok cerita The Smurfs. Korang mesti dah tengok kan? aku tauuu.. korang rajinlah pergi cinema. Aku?? lalu jeee... Big Cinema tuh, bukan nak masuk ke, berhenti beli tiket ke then tengok ade cerita ape kee . kalau bosan tanak tengok, kalau best, rancang nak pergi tapi tak pergi pon :P


Okay.. so, dengan rela hatinya aku cari lah kat internet. then JUMPE! yahoooo!
boleh download plak tuhh.. tengok2 12 hours.. takpa noo.. den sanggup! pastu keluar lah bilik, tengok apa ada kat dapur.. bunyi kecoh-kecoh, rupe-rupenya dapur gas tanak nyala apinya.. then mulalah operasi angkat, bawak keluar, cuci.. kikis ni kikis tu.. habis tuh, aku masuk bilik balik.Tengok-tengok dah habis download!
Ini sungguh bagus! Tak menyesal aku downlaod..


Dah bukak da.. Waaaa, excitednyaa!! mula lah tengok.. cepatla... apasal lambat semacam, then abah panggil
suruh tolong mak kat dapur.. tara hal.. tanak jadi anak derhaka.. tolong lah kupas petaii. 


Masuk bilik balik nak sambung tengok.. 
Aik? apasal dah sampai tenagh-tengah? (em, yang dekat play tuu..)
Tengok-tengok dia bagi yang 3 minit jee??!!
cilakaaaa.. Adoii,

Older Post | Newer Post