Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
JANGAN BACA!

jangan baca jangan baca jangan baca jangan baca jangan baca jangan baca jangan baca.

Korang mesti pelik, kalau tak kasi baca, nape nak tulis jugak? Nak cari publisiti murahan?
Erghh.. !

Just nak luahkan, aku tak tahu lah nak luahkan kat siapa. Sebab aku seorang yang tak suka pendam perasaan.

Entahla, kadang-kadang rasa bersalah jugak tulis ni.


Hari ini, aku senang je menangis. Senang sangat, bukan sebab tengok cerita 'Scent Of Woman'. Sebab lain.

Korang, jangan bagi harapan dekat orang lain.. mungkin aku pernah buat camni kat orang lain, sebab tu Tuhan balas balik kat aku kot.

Jangan bagi harapan kat orang sebelum tengok kemampuan seseorang. Korang mesti kaitkan dengan diri aku. Yela, sebab ni cerita aku. Mestilah berkaitan dengan diri aku :P

Lama-kelamaan, aku dapat terima kenyataan tu. Mungkin, lepas aku puas menangis seorang diri. Aku sedar,
Bukan semua orang dapat apa yang dihajati kann?

Em, mungkin ada yang lebih baik kot, untuk masa hadapan aku. Kadang-kadang aku fikir,
Napeeeeeeeeelaaaaaaa??

Aku harap sangat dekat depan aku sekarang ni, ada teko ajaib..
Nanti dia bagi aku apa sahaja yang aku nak. Tapi, tak mungkin. tak mungkin.
Tak mungkin benda tu jadi dalam hidup aku sekarang. Bukan untuk sekarang je, tapi untuk selamanya..

Yeee, tak apalah. aku faham situasi/keadaan sekarang ni.
Hurmm..

Okay.. lah mintak maaf kalau ada yang terasa ke, dan juga kat korang yang sudi buang masa untuk baca entry aku yang ntahpape nii.
Sekarang ni, aku rasa lega sikit. Sikit je tak banyak. Heee,

Assalamualaikum.

Older Post | Newer Post