Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
Malam ni jom buat projek!

Assalamualaikum..
korng mesti terkejut dengan post kat atas tuu.. gaya macam nak buat apa jee.. tapi tak perlu risau, saya nak ajak awak pergi tengok cerita baruuuuuuuuuuu.... Tadaaaaa..



OMBAK RINDU.  Jom nakkk.. semua orang cakap cerita ni best la...
baca novel lagi best! em, duration cerita ni 2 jam kan? berbaloi lah jugak beli tiket mahal-mahal..
Tapi yang peliknya kenapa dieorg ambil hero Aaron Azizi? yeee.. dia memang hensem, tapi kat Msia ni takda pelakon lelaki lain ke? Asyik dia je yang berlakon, cerita Nora Elena pon dia hero jugakk.. cubalah ambil Remy Ishak ke Botak dalam cerita Juvana ke Fahrin Ahmad keee.. kalau dia berlakon.. perghh, mau pengsan gua tengok lemachoaan nya terserlahh! HAHA.
Saya peminat Fahrin tauu! Jangan jeles..
Ni nak jugak perlakon Singapore. Grrr..
Tapi nasib baiklah cerita Bicara Hati nanti bukan dia berlakon.. hero ngan heroin dia pun jarang berlakon dalam tv atau selalu berlakon cuma saya je yang tak pernah nampak dieorang berlakonn, yeke?
yang pasti nya heroin dia pelakon baru kott tak pun model dulu.. ehh, entah lah tak yah percaya cakap saya ni. Merepekk~

Saya tak sabar nak tengok drama Bicara Hati kat AstroPrima yang akan keluar tak lama lagi. Tapi kata nak keluar bulan November ni dah masuk bulan Disember tak muncul-muncul lagi punn.. Ooo kak Damia.. bila nak keluar? tak sabar den nak tengok.

Siapa ada baca novel Ombak Rindu? Izzah ni gadis kampung kan? ambil lah perlakon yang muka pure melayu, ni adeke ambil perlakon yang muka mcm omputih nii. Aishh, pelik betol kan dah sleng dah bayangan dalam fikiran aku nii. campuur aduk muka izzah dengan muka Maya karin.
Cuba lah ambil Fazura kee... dia cantik apeee. Saya pun peminat fazura :) yeee, minat sangat ngan die. Sebab dia comel.

Konklusinya, apa yang saya nak kata kat sini ialah.. (erk, apasal skemanerd sangat ayat nii, PMR dah lepas)
sokonglah filem malaysia.. walaupun apa-apa pun, kalau nak berlakon pun tak payah lah tunjuk agenda yang tak sepatutnya seperti dalam novel, yelah kalau korang baca novel ni mestilah ada agenda yang tak baik seperti.. arhh korang fikir lah sendiri. Tulah sya tak berapa suka kalau filem diadaptasikan dari novel.
Habis dah bayangan Hero tu macam mana..

Contoh la korang suka sangat hero dalam satu novel nii, tiba-tiba dia letak pelakon yang korang tak suke..
emm, pelakon yang korang tak sukelahh.. tak berapa minat! kalau macam saya, Aaron Aziz! em, jangan marah tau peminat Aaron (saya hanya beri pendapat) walaupun semua orang suka dia sebab dia tough+gemok sikit, saya tak suka.. bukan tak suka.. tak berapa minat tapi saya okay je dengan filem tuu..
Erkk. korang faham ke apa yang aku cakap ni? saya sudah mula merapuuu... Makkk... tolong translatekan kat dieorg, dieorg tak fahammm :(

Erghh. gedik gilee . okayyy. So longggggggg, Folks! korang dah solat ke belom? ralit sungguh baca blog aku.

Agak-agak ada tak cerita Ombak Rindu kat Astro First? senang sikit nak tangok! Boleh ulang-ulang je nantii... 

Older Post | Newer Post