Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
Nur Kasih The Movie



Assalamualaikum, 
Sekarang ni semua orang tengah sibuk cari cerita ombak Rindu. Tapi di sebalik kekecohan 4 hari 4 juta, aku layan cerita Nur Kasih. Sebernanya aku memang dah lama nak tengok cerita ni, tapi tak kesampaian dan tiba-tiba rezeki aku kali ni kot, download petang tadi then tengok malam tadi.


Aku tengok dalam bilik sorang-sorang tapi pintu bilik terbuka. Aku layan cerita tuh sampai terpaksa keluar bilik nak cari sekotak tisu yang ada dalam rumah ni, Memang kerja aku meleleh je sepanjang cerita tu. Lakonan mantap Remy Ishak, semestinya pujaan hatiku menambah lagi seri filem tersebut.


Mungkin ada orang cakap dah lame lah filem ni, tapi aku tetap nak bagi double thumbs up kat cerita ni, kalau aku dapat tgk cerita Ombak Rindu, aku tetap bagi double thumbs up kat Nur Kasih walaupun dengar cer, best gila cerita Ombak Rindu. Takpe.. ade rezeki karang.. aku download. Tapi kena tunggu lama sikit lah baru dapat tgk secara percuma. 


Pape pon.. kita tunggu drama Bicara Hati plak. Aku harap drama ni boleh pikat semua penonton Ombak Rindu.. sebab ni pun kahwin paksa.. So, harap-harap kita enjoy drama Bicara Hati plak!
So longggggggg.. Folks!


Sape-sape tak tengok Nur Kasih, baik korang tengok. Tak rugi wohhhh!!


Older Post | Newer Post