Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
Saya Anak Tunggal Sementara lahhh...

Assalamualaikum...
Terasa sunyi sepi je rumah ni.. tadi baru je hantar muzafar ikot ayahuda pergi melancong menghabiskan masa dengan sepupu sepapat dekat Pulau Pangkor. Saya? tak ikot? sebabnya MALAS! bukan segan ye..
Malas nak pergi sana, saya taklah semesra korang dengan sepupu sepapat. Takde.. dulu kami memang rapat, tapi disebabkan satu peristiwa, sejak tu saya akan selalu menjauhkan diri dari mereka.
Saya tau dioerg takkan buka blog saya, tulah saya cakap nii. HAHA.

Okay.. tutup cerita sedih :D senyum balik. Jangan buat muka sedih. Cehh.. bila plak korang buat muka sedih, aku je yang lebih melampau.

Back to the topic, kat rumah ni tinggal 8+0-5+4-4 jeng jeng jeng.. berapa tuu?? korang mesti malas nak kira kan? okay okay.. meh sini saya cakap, kat rumah ni tinggal 3 orang sahajaaa...
yang lain mana? semua dah balik ke destinasi masing-masing. Just Muzafar je pergi melancong dengan sepupu dia.. Yee,  Hope you enjoy there!

So, sekarang ni kat rumah saya jadi anak emas :) kahkah, lawak je. best pon ade. dapat lah jugak jadi anak tunggal kejapp. So, saya dah rasa dah mcm mana jadi anak tunggal nii, jawapan saya.. TAK BEST!
Mungkin saya dah biasa hidup dengan gelak ketawa, dengar kakak-kakak jerit-jerit, gaduh-gaduh manja...
tengok movie sama-sama, pergi pekan kakzatul bawak.. macam-macam peristiwa yang berlaku..

Jadi sekarang ni, blog ajelah sahabat baik saya, facebook? erkk.. lupa plak saya nak bagitau, saya dah lama deactivated account saya, maaf lah siapa yang dok tercari-cari saya :") kalau nak hubungi saya, kat blog dan enset saya jelah.. tapi enset saya nak kena bawak ke hospital nenooo! nenooo!(bunyi ambulans)



Older Post | Newer Post