Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
Teringin sangat!

Hey hey hey, waddup??
Cuti nak habis dahh.. dan paling penting result PMR pon nak dekat!  Yeahh! tak sabar nak ambil result. Ceitt, lepas ambil result, nangis :P cemtu lah perempuan. Jadi kali ni, saya tanak harap tinggi-tinggi dari PMR ni, cukup-cukup makan pun takpe, So, jangan  risau nak lebih hebat dari saya. Saya tak hebat pon. Awak je yang hebat.

Wokeyy. sekarang ni ramai dah ada camera idaman... Waaa.. bilalah saya boleh dapat benda alah tu??
Makkk, nak DSLR cemtu!

Dahla, Cikgu Ijad perlukan perkhidamat aku sebagai "camerawoman" tahun depan. Adushh, maaflah cikgu Ijad, saya takde camera mahal tuu. :P
Yang hari tu, pinjam je. Muahahaha, kantoiii  >.<




Agak-agak, bila saya dah dapat camera tuh, boleh tak saya nak gigit macam kucing kat atas tuu??

Older Post | Newer Post