Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
Welcome Dececmber? huh!

Assalamualaikum.. Bertemu kembali :)

Back to the topic,
December? December tu ape? Ha? result PMR? Bila? 24? 28?
Paper Math turun graf? biar betol~
Bahasa Arab semua A untuk budak Seri Perak. Sebab format soalan dia tukar~ Nasib baik dah pandai sikit dlm Arab nii.. kalau idakkk... mampuih den nak jawab pee. nasib baik karangan soalan spot betol ! Syukran Jazilan Ya Ustaz wa Ustazah <3  Ana Uhibu Hubban Jamma <3. betol ke? entah hentam koromo jekk~

Wokey, moga-moga dapat keputusan yang cemerlang lagi membanggakan ! Amin Ya Rabbal Alamin.

sambung balik kat atas tu. December ada ape? nape semua orang cakap "Welcome December? Please treat me well" "please be kind !" ape tuu? nape aku tak tau langsung pasal tu ? ada berlaku pape ke?
christmass aku tau lah adaa.. PMR? takde kena mengena langsunglah..

Ada sape-sape boleh bagitau aku ape maksud di sebalik semua itu..

Kenapa takde orang tulis macam "Welcome Muharram, Goodbye Zulhijjah" ? kenapa takde cemtu..
adakah aku orang pertama cakap cemtu? risau jugak..takut ada pape maksud tersirat "welcome december"
em, tak risau sangat kot.Sebab aku tengok ramai je muslim tulis cemtu.. kalau omputih tulis cemtu sebab nak sambut krismas or whateveridontcare.
Jadi.. orang melayu tulis cemtu sebab nak sambut ape ye? ke nak tiru gaya omputih supaya HOT gituu?
ohh.. maknanya sekali lagi lah kita dah makan rancangan jahat kristian ni?
Ya Allah, Lindungilah keluargaku. Amin~


Guys, sebelum saya cakap bukan-bukan.. baik bagitau apa tu "welcome december"

Older Post | Newer Post