Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
Lama Dah.. Lama Dah..


Assalamualaikum.. Jawab! tak jawab dosa. Hewhew,
Korang sihat?? Ada yang ternanti-nanti ke entry teraru dari Mooni?? kehkeh =.=' perasan jepp.
Okayy. Back to the story, korang ada nampak tak blog Mooni dah berwajah baru??
Nampak tak? nampak tak? lawa tak ?? *pisau di perut.
Haaa.. lawa kann?? hehe,
Baru je edit. heeee, malas sebernanya nak edit. tapi, dok siankan blogie blogie omey lotte Mooni ni. Kalau fikirkan homework berlambak dah lama Moonie buat bodoh je kat blog nii. Tapi demi blogie yang terchentaa!
Ohh, sayangkuu.. ;P

Sebernanya tajuk kali ni, takde kena-mengena pon. Just, lameeeeeeeee dah tak post entry.. isk isk, penat tadi vacuum blog ni, penuh ngan sawang! banyak labah-labah. eii,

Em, cuti nampaknya dah melabuhkan tirai kejap lagi, Tak dapat dah aku nak berfoya-foya dah, aku harap-harap cepaaaaatlah aku habis sekolah.  takpe tahun depan form 5. pastu kita enjoyy!! Yihaaa!
Cuti kali ini best jugak lah, tapi tak tau lah macam mana nak siapkan homework tuh. Rasa macam nak buli kawan je, suruh die buat homework aku nii. tapi disebabkan aku seorang yang baik hati, aku takdelah suruh sahabat-sahabat aku buat kerja aku plak. adekeee?? tak sayang kawan kee?? adoyaii.

Malam ni terpaksa lah aku tidur lambat lagi, pastu dalam kelas tersengguk-sengguk tahan ngantok. Korang pon biasa kan buat gituu.. Ala, den tau. kikikih.
Petang ni nak balik asrama dah, kena kemas baju semua tu.. gosok baju batik. adoii, apehal lah skema sangat sekolah tu? tak boleh balik pakai t-shirt ngan legging jeke? Ahaha, gila hape??
Kalau aku dok sbp boleh tahan lagi, muka bangga je balik asrama nii, Inii, sekolah sekangkang kera je. alahaii, dekat je pon. Kalau boleh nak aje dok luar. Tapi disebabkan perintah ibubapa terchenta.. terpaksa lupakan niat murni tuu.. Aishh, tacing lah cerita pasal asrama nii. Sobsob :'(

Sudahleee, aku malas nak taip panjang-panjang. Banyak lagi kerja nak buat. Eh, doakan aku tak kena marah ngan cikgu esok! hihi, 
Bye! salam.

Older Post | Newer Post