Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
Holiday, again and again.

Assalamualaikum.. kawan-kawan, rakan-rakan, pembaca setia blog ini.

Cuti sekolah sudah pun mula menunjukkan taringnya.. Yeah! i love cuti.
Apakah yang perlu diibuat sepanjang cuti seminggu ini? ohh.. semestinya aku tak nak mencemarkan otak fikiran ku dengan nombor-nombor.. atau dikenali sebagai addmath dan math mode.
kalau setakat karangan bahasa melayu atau bahasa inggeris boleh je. perah otak selama 3 hari or 4. dah siap kerja sekolah. heee, senang gila hidup.

So, korang aku pun lama dah tak hapdate ini blog. sudah berhabuk.. bersawang lagi berlabah-labah dah macam kat kampung aku tuh. nasib baik blog ni tak dicemari lagi dengan buangan air besar musuh ku, iaitu cicak.
eii, aku benci tengok tahi cicak. erkk.. sudahlee.. asyik bayangkan tahi tu aje.

Disebabkan aku dah lama tak hadpate blog ini, izinkanlah saya memanjangkan lebarkan karangan saya pada hari ini, diharap tuan puan dapat membacanya dengan tenang dan ceria selalu.

Hewhew, Bahasa Arab kelas kami, iaitu, 4 Agama Sains ramai yang gagal termasuklah diriku ini yang tak seberapa pandai tapi gatai gak nak sambung bahasa arab untuk spm, takpelah den belajar untuk ilmu bukan untuk cemerlang spm saja. kot-kot mana tau den dapat tawaran belajar ke Mesir, phewwit. Amin~
nak tau berapa yang lulus? 13 per 30. banyak kan yang gagal?
Yela, adeke hari tuh dia kasi periksa sekali ngan sejarah ngan addmath. apo tak gilakk??
kami study sejarah dengan addmath ajelahh. Aishh.. ;P
Jadi, ustazah kami tak tahu nak jawab ape kat pengetua nanti. hiii.
We'll wait and see jelah..
So long, folks !

Older Post | Newer Post