Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Read the story back here :)


Shoutbox



100% Copyright by MooNira Mokh
Powered by Blogger.
Lagu Kegemaran :D

Assalamualaikum,

Sebernanya aku nak bagi satu lagu japp. Lagu ni bukanlah ada makna apa apa kat aku. Fyi, Aku baru je putus cinta.. Hahah Joking XD  Cuma.. lagu ni sangat sedap untuk didengar.. betul.. Aku pun tak tau bila kewujudan lagu ni. Aku dengar lagu ni pun kat Majlis resepsi Che' Ta tapi aku just tengok dalam tv laa. Hikhik

Lebih lebih lagi lagu ni slow.. Takdalah bingit telinga aku nak dengar. Sedap didengar.. Ni lagu berkaitan dengan cinta. And Yess!! Aku dah jumpa lagu yang sesuai untuk majlis kahwin abang aku nanti. Hahah, InshaAllah majlis kahwin akan buat tahuh depan. Yelah, umur lagi skit je nak lanjut. Haha
Jadi, terimlaaaaaaa JANJI SUCI- YOVIE NUNO

Dengarkanlah wanita pujaankuMalam ini akan kusampaikanHasrat suci kepadamu dewikuDengarkanlah kesungguhan ini
Aku ingin, mempersuntingmuTuk yang pertama dan terakhir
Jangan kau tolak dan buatku hancurKu tak akan mengulang tuk memintaSatu keyakinan hatiku iniAkulah yang terbaik untukmu
Dengarkanlah wanita impiankuMalam ini akan kusampaikanJanji suci satu untuk selamanyaDengarkanlah kesungguhan ini

Aku ingin mempersuntingmu 
tuk yang pertama dan terakhir

Jangan kau tolak dan buatku hancur
Ku tak akan mengulang tuk meminta
Satu keyakinan hatiku ini
Akulah yang terbaik untukmu

Jangan kau tolak dan buatku hancur
Ku tak akan mengulang tuk meminta
Satu keyakinan hatiku ini
Akulah yang terbaik untukmu

Jangan kau tolak dan buatku hancur
Ku tak akan mengulang tuk meminta
Satu keyakinan hatiku ini
Akulah yang terbaik untukmu

Akulah yang terbaik untukmu…


Older Post